sobota, 30 lipca 2016

Publikacja w Magazynie Allegro


Wiecie, że jestem ogromną fanką okularów przeciwsłonecznych i szczególnie upodobałam sobie markę Ray-Ban, chyba ze względu na to, że firma ta połączyła zawsze modny, klasyczny design ze skuteczną ochroną oczu. 


Ich produkty są dopracowane w każdym calu, z dbałością o najmniejsze detale, co sprawia, że nie dość, że prezentują się świetnie, to jeszcze pasują do stylu formalnego jak i casualowego. Od kiedy wprowadzam w swoje życie minimalizm, staram się inwestować w ponadczasowe, ale jednocześnie dobrze wykonane ubrania i dodatki, co za tym idzie, pozbywam się dużych ilości, wszelkiego rodzaju, słabych jakościowo produktów, na korzyść 1-2 rzeczy, które w zamyśle mają służyć mi przez lata. 



Marka Ray-ban doskonale wpisuje się w mój minimalizm- jest na rynku od wielu lat, co sprawia, że ufam, że jeszcze przynajmniej w najbliższym czasie moda na nią nie minie. 


W związku z moimi przekonaniami na temat firmy Ray-Ban, odezwała się do mnie redaktorka Magazynu Allegro, po to, aby wspólnie stworzyć artykuł na temat okularów słonecznych. Oczywiście od razu się zgodziłam się i tak powstał tekst, do którego przeczytania zachęcam szczególnie osoby, które tak jak niegdyś ja, były fanami okularów z sieciówek. Myślę, że wypowiedź lekarza- okulisty rozwieje wasze wątpliwości w kwestii doboru odpowiednich soczewek okularowych.


Link do artykułu Magazynu Allegro, w którym miałam przyjemność napisać kilka słów: https://magazyn.allegro.pl/6150-okulary-na-slonce




Przypominam Wam także jeden z moich pierwszych filmów, na przykładzie, którego uczyłam się edycji i montażu, jest ściśle związany z tematem mojej ulubionej firmy, produkującej okulary :) 


2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia, gratuluje fajnej strony, dużo ciekawych i mądrych artykułów, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, każdy komentarz przynosi mi wiele radości :)