piątek, 11 września 2015

Domek nad jeziorem

Ostatnie dni spędziłam w domku nad jeziorem. Potrzebowałam regeneracji i odpoczynku i to miejsce było idealne do tych celów. Rano budziły mnie tylko spadające na dach szyszki i biegające wiewiórki. Pogoda niestety nie dopisała- było wietrznie i deszczowo, ale to nie przeszkodziło nam w tym, żeby wieczorami siedzieć na werandzie domku i grillować. Wybraliśmy się też kilka razy na spacer, w którym towarzyszył nam pies, a jemu aura nie przeszkadzała zażywać kąpieli w zimnym jeziorze. Było wspa-nia-le! Nie czułam się tak wypoczęta od kilku dobrych lat :)

bluza: Reserved | kurtka: Stradivarius | torebka: Mohito | okulary: Ray Ban | spodnie: H&M | buty: Nike Kaishi 

8 komentarzy:

  1. wow idealnie ! możesz podac mi namiary na te miejsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to nad jeziorem Borówno Wielkie w Skarszewach. Jeśli chcesz dokładny adres i numer do właściciela domku, to napisz mi proszę maila albo wiadomość na facebooku :)

      Usuń
    2. kurcze za daleko mam :( ubolewam strasznie bo miejsce cudowne <3

      Usuń
  2. Oh my goodness! What a beautiful place. This looks like the perfect spot to unwind.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful place :)

    http://checkinonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cały tydzień temu również tam byłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, każdy komentarz przynosi mi wiele radości :)