piątek, 21 czerwca 2013

Konkurs ze Step For Hair!


Step for hair to pierwsza w Polsce nowoczesna platforma szkoleniowa dla fryzjerów i nie tylko! Na stronie https://www.step4hair.com/ znajdziecie wiele ciekawych metamorfoz, fryzur i upięć. Kilka z nich możecie zobaczyć na głowach znanych blogerek. Dlatego, że ostatnio bardzo modne są warkocze, moją ulubioną fryzurą z całej platformy jest: 



Została mi zaproponowana metamorfoza, a sama nie jestem w stanie z niej skorzystać, postanowiłam, że zrobię konkurs, w którym to właśnie taka włosowa przemiana będzie główną nagrodą. Każda fryzura jest konsultowana z klientką a efekt metamorfozy zarejestrowany jest w postaci filmu szkoleniowego oraz sesji zdjęciowej. Jeśli jesteście z okolic Katowic, albo macie tam kogoś znajomego, kogo chcielibyście obdarować taką nagrodą, to zachęcam Was do wzięcia udziału :)

LINK DO KONKURSU: 




Powodzenia! :)

4 komentarze:

Dziękuję, każdy komentarz przynosi mi wiele radości :)