niedziela, 7 kwietnia 2013

Garderoba :)

Moje marzenia o własnej garderobie wreszcie się spełniają! Szafa będzie cała biała z frontami na wysoki połysk. Mam nadzieję, że się w niej pomieszczę z moją ilością ciuchów. :) Niżej wstawiam zdjęcia projektu wykonanego przez  SANWOOD DESIGN , jeżeli chcielibyście pomóc mi pozmieniać coś w projekcie, aby szafa była bardziej funkcjonalna, proszę dajcie mi znać w komentarzach. Szukam inspiracji na rozmieszczenie wnętrza szafy, półek i wieszaków w internecie. Jeśli znajdziecie jakieś ciekawe fotografie, również dajcie mi do nich link w komentarzu. U Was też tak pięknie świeci słońce? Od razu mam lepszy humor :) 


 źródło: 
http://luxurygods.pl/art-design/biala-sypialnia-z-meblami-elumo/
http://www.urzadzamy.pl/galeria/szafa-wnekowa-czyli-szafy-na-wymiar,5864/4086/19748/
http://bi.gazeta.pl/im/7/6699/z6699457Q,Czterodrzwiowa-szafa--wstawiona-do-tej-sypialni--w.jpg

14 komentarzy:

  1. Piekną bedziesz miała szafe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna. zapraszam na fashionbydux.blogspot.com + obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno będzie piękna i przestronna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę taką szafę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Która to twoja garderoba?

    OdpowiedzUsuń
  6. ten projekt jest fenomenalny *_____* raczej nic bym nie zmieniała ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh marzenie nie jednej kobiety :) Obserwujemy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. słaba ta szafa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie piszesz ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się da przeżywać jakąś głupią szafę? Baby mają trociny w mózgu a potem się dziwią, że zarabiają o 1/3 mniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, każdy komentarz przynosi mi wiele radości :)